Ευγενική Υπενθύμιση: Η σελίδα μας χρησιμοποιεί Cookies για να σας εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή χρήση της. Καλή σας πλοήγηση. OK
Καλάθι
Οδηγίες Επιστροφής Προϊόντων
 
  •   Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας, την φυσική κατάσταση του δέματος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ.

 

  Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Επιχείρησης μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
  •   Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάσταση αυτού. Το προϊόν, πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση.
  •   Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάστασή του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και λοιπά έξοδα που ενδέχεται να χρεώνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
  •   Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ακόμα, και στις περιπτώσεις όπου θα γίνει συνεννόηση με τον πελάτη, για την παραγγελία του Προϊόντος το οποίο ΔΕΝ θα είναι άμεσα διαθέσιμο και θα υπάρχει επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω mail, δυστυχώς δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη κακή διευθέτηση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Επιχείρηση.

 Παρακαλούμε όπως συμπληρωθεί η "Φόρμα Επιστροφής" που υπάρχει στην παραγγελία σας για την διεκπεραίωση της επιστροφής των προβληματικών προϊόντων.

* Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε διευκρίνιση είναι απαραίτητη είναι η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, με το τμήμα πωλήσεων 2731028408.